فحاشی یک امریکایی در دادگاه امریکا علیه یک مسلمان بررسی می شود ولی فحاشی شورای نقاب علیه مردم بررسی نمیشود
نوشته شده توسط : هاشم ملایجردی
فحاشی یک آمریکایی به دختر مسلمان
1389/08/12


تعداد بازدید: 416
فحاشی یک آمریکایی به دختر مسلمان
شورای روابط اسلام و آمریکا با صدور بیانیه ای رسمی ضمن محکوم کردن رفتار این شهروند آمریکایی، از دادگاهی که این دختر مسلمان ...


  
اخباررسیده از ایالات متحد آمریکا حاکی از آن است که یک شهروند آمریکایی یکدختر 31 ساله مسلمان را به دلیل مسلمان بودن مورد حمله و فحاشی قرار داد.
گفتهمی شود این حادثه وحشیانه در فروشگاه «ول مارت» در شهر آکسفورد در ایالت"کارولینای شمالی" رخ داد. این حادثه را «جیمز کورین» 66 ساله، آفرید.
قابلذکر است پس از این حادثه دختر مسلمان مورد حمله قرار گرفته از وی شکایتکرد. این مرد آمریکایی به ارتکاب رفتار نژادپرستانه متهم است.
ایندختر مسلمان در مورد چگونگی حمله این مرد آمریکایی به او، گفت: برای خریدبه فروشگاه رفته بودم. از من پرسید آیا تو مسلمان هستی؟ پاسخ دادم: بله.در همان لحظه به من فحش داد و سپس مرا مورد حمله قرار داد و به باد کتکگرفت و گفت: به همان جایی که از آن آمده ای، برگرد.
ویدر ادامه افزود: پس از حمله وی، کارکنان فروشگاه او را از من دور کردند وفورا پلیس را با خبر کردند. نیروهای پلیس هم با حضور فوری در محل، او رابازداشت کردند.
درهمین راستا «شورای روابط اسلام و آمریکا» با صدور بیانیه ای رسمی ضمنمحکوم کردن رفتار این شهروند آمریکایی، از دادگاهی که این دختر مسلمان درآن شکایت کرده، خواست تا این جنایت کار را فورا محاکمه و مجازات کنند.




:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 20 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: